Su'esu'ega o le lelei ma le le lelei o le fa'amalamalamaina o mata OB-1

Faatasi ai ma le paʻu talu ai nei i le tau o le faʻamalamalamaina o le OB-1, o le tau-lelei o le OB-1 ua sili atu ona taʻutaʻua, ma o nisi fale gaosi ua amata ona sui i le OB-1 mai isi faʻataʻitaʻiga.Ae ui i lea, o loʻo i ai pea nisi o alamanuia e filifili e faʻaogaina mea faʻamalamalama mataʻutia OB, KCB, FP-127 ma isi faʻataʻitaʻiga nai lo le faʻamalamalamaina o le OB-1.

 

1

Afai o loʻo e faʻaogaina foʻi faʻamalamalamaga faʻapitoa KCB, OB ma isi faʻataʻitaʻiga, ona e matua le mautonu foi lea, e mafai ona ou faʻaogaina le faʻamalamalamaina o le OB-1?Afai e le mafai ona faʻaaogaina, aisea e le mafai ai ona faʻaaogaina?I lalo o le a ou auiliiliina faʻapuupuu le lelei ma le le lelei o le optical brightener OB-1.

Mai le vaaiga o le vevela tetee:

O le vevela o le vevela o le OB-1 o loʻo i ai le 359 ℃, o le maualuga lea o le maualuga o le vevela o faʻamalamalamaga uma i le taimi nei.Mo fale gaosi mea e gaosia ai le vevela maualuga, e naʻo le OB-1 e mafai ona faʻaaogaina, aua i le tulaga o loʻo i ai nei Sosoʻo, o le faʻamalamalama mataʻutia OB-1 o le oloa e sili ona lelei le vevela i totonu o oloa paʻepaʻe uma.

I le taimi nei, naʻo le faʻamalamalamaina o le mata o le OB-1 e mafai ona tatalia le 359 ℃, o le mea sili lea ona lelei o le faʻamalamalamaina o le OB-1, aua o le OB-1 o loʻo i ai le maualuga maualuga o le vevela i totonu o le paʻu palasitika o loʻo iai nei.E mafai ona oʻo atu i le sili atu i le 350 tikeri, ma e talafeagai mo le toetoe lava o palasitika uma, ma o le a le aoga lana faʻamalamalamaga.

 

FA'ATAITAI TWMPERATURE LIMIT
OB-1 359 ℃
KCB 215℃
KSN 275 ℃
FP-127 220℃

 

Mai le moli lanu felanulanua'i na fa'aolaina:

O oloa eseese o mea faʻamalamalama mataʻutia poʻo le oloa lava e tasi e iai le tele o mea lanu lanu, o nisi o mea faʻapipiʻi faʻapipiʻi emit moli lanumoana, o nisi e susulu lanumoana lanumoana, lanumoana-violet moli, lanumoana-lanumeamata, ma isi, aua o le tele o mea mataʻutia i le natura e samasama, E le gata i lea, e le gata i lea, o le lanu samasama ma le lanu moana lanumoana e mafai ona iloa e mata le lava e pei o se malamalama paʻepaʻe, o lea o le susulu o le mamafa o le moli lanumoana, o le sili atu lea o le fluorescent, o le sili atu lea o le paʻepaʻe, ma le itiiti ifo o le aofaʻi o faʻaopoopoga.

Optical brightener OB-1 ua vaevaeina i mea lanu meamata vaega e taʻua o le vaega lanu meamata, ma se oloa vaega samasama e taʻua o lanu samasama, o le fluorescence emitted e le lanu meamata e sili atu le lanumoana, ma le lanu samasama e sili atu le lanumoana-violet.

I le taimi nei, o le vaega lanumeamata o le OB-1 faʻamalamalamaina opitika o loʻo faʻaaogaina i le tele, ae o le moli lanumeamata lanumeamata e le maualuga e pei o le moli lanumoana malosi e faʻaaogaina e OB, KCBN ma isi oloa, ae e iai foi le malosi o le fluorescence. , ma e lelei le aafiaga pa'epa'e.E tusa ai ma le lanu ma le malamalama, e ui lava e leʻi manumalo le OB-1 opitika, e leʻi leiloa tele.

 

FA'ATAITAI paolo
OB-1 LANU MOAGA
KCB LANU MOAGA
KSN LANU MUMU
FP-127 LANU MUMU

 

 Mai le vaaiga o le lautele o le talosaga:

E ui lava o le OB-1 faʻamalamalamaga faʻapitoa e fetaui lelei mo le alava polyester, fiber nylon, fiber polypropylene ma isi vailaʻau faʻamaʻi vailaʻau, o loʻo i ai se aafiaga paʻepaʻe lelei i polypropylene palasitika, PVC malosi, ABS, EVA, polystyrene, polycarbonate ma isi mea.Lelei, ae o le faʻaogaina o le OB-1 e faʻatapulaʻa i palasitika malo, ma o le tele o palasitika vaivai e faʻaaogaina le OB-1 ma se lamatiaga tele o timuga.

 

Mai le vaaiga o le mautu o oloa:

O le mea sili ona leaga o lefa'amalamalama fa'apitoa OB-1o le leaga o lona tetee i le tau.I lalo o le vevela tutusa ma le susu, o le OB-1 faʻamalamalama mataʻutia o loʻo i ai le tele o femalagaiga ma timuga, ma o le oloa e sili atu ona toe foʻi i le samasama.Afai o loʻo i ai se manaʻoga maualuga mo le faʻamautu mulimuli o le oloa, e pei o mea seevae seevae, naʻo le KCB e mafai ona faʻaaogaina, ona o le KCB e lelei le teteʻe atu i femalagaiga ma timuga, o lea e le mafai ai ona faʻaogaina le OB-1 faʻamalamalama mata.

 

FA'ATAITAI MALOSI
OB-1 MITIITI
KCB MALOSI
KSN MALOSI
FP-127 MITIITI

 I le aotelega, e ui lava o le faʻamalamalama mataOB-1o se oloa lelei i le tulaga o le vevela tetee, lanu lanu, fua ma le paʻepaʻe aafiaga, ae i tulaga o le mautu ma le tetee tau, o le faʻaogaina i lalo o le oloa O le aʻafiaga e leaga, ma e faigofie ona vavae ese, e mafua ai le tele pe a uma. -fa'atau ma oloa e le mafai ona fa'atauina.


Taimi meli: Mati-11-2022